Wednesday, June 10, 2009

برنامه تلویزیونی احمدی نژاد


بر خلاف دادستان كل كشور چند دقیقه پیش سخنان احمدی نژاد در دفاع از خود در تلویزیون ایران پخش شد

برنامه تلویزیونی احمدی نژاد

ما به که بی ادبی کردیم؟ نواندیش: اظهارات احمدی نژاد در شبکه 3 و در آخرین برنامه تلویزیونی به عنوان پاسخ به برخی از اظهارات در مناظرات قبلی:
همه تبلیغات در این انتخابات علیه یک نفر بود.
چرا؟ چون افتخارات زیادی در زمین و فضا توسط این دولت آفریده شد. از جمله در بحث هسته ای.
علت دیگر اینکه کارهای زیادی این دوره شد و دوره های قبل نه.
و دلیل دیگر جنگ روانی است.
آنها در جلسات محفلی تصمیم گرفتند طوری جلوه کنند که اگر احمدی نژاد گفت ماست سفید است ، ملت باور نکند.
دروغگو خائن است و خائن ترسو. اما آیا این دولت ترسوست؟
ما 24 ساعت بین مردم هستیم. آدم دروغگو بین مردم نمی رود.
به ما می گویند دروغ می گویید. آیا هسته ای شدن و فضایی شدن دروغ است؟
آیا راه آهن اسفهان شیراز دروغ است؟ بزرگراه ها دروغ است؟
1500 مدال ورزشی آوردیم. اینها دروغ است؟
آیا افزایش حقوق ها دروغ است؟
می گویند دولت بی ادب است. ما به که بی ادبی کردیم؟ مولا علی (ع) می گوید اگر کسی تخلف کرد او را بی آبرو کنید.
در صدر اسلام برخی یاران پیامبر به اشرافیت رو آوردند و برخورد با کسانی که به بیت المال دست اندازی می کنند بی ادبی نیست.
می گویند چرا راجع به مدارک علمی یک خانم صحبت کردی. این مساله خانوادگی نبود. من دو بار سوال کردم. اگر کسی خلاف قانون مدارک علمی را طی کند قانونی نیست.
علیه من سی دی درست کرده اند ، و حرفهای اول و آخر را بردیه اند و می گویند من دروغگو هستم.آیا این درست است؟
دیشب یک نمودار درباره فساد نشان داده اند. این نمودار مال یک موسسه خصوصی است نه بین المللی.
من پرچمدار مبارزه با فساد هستم.
با جعل سند و تمسک به شرکت های صهیونیستی می خواهند دولت را دروغگو نشان دهند.
چون می دانند بازنده هستند این کارها را می کنند.

No comments: