Wednesday, October 28, 2009

دانش‌‌آموزان بسیجی ۱۳ آبان مقابل فریب‌ خوردگان می‌ایستند : گوه میخورند و این تو دهنشون


« دانش‌‌آموزان بسیجی ۱۳ آبان مقابل فریب‌ خوردگان می‌ایستند : گوه میخورند و این تو دهنشون

در حالی که هواداران جنبش سبز اعلام کرده‌اند که در روز ۱۳ آبان راه‌پیمایی خواهند کرد، رئیس بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کشور می‌گوید در این روز «سه میلیون دانش‌آموز بسیجی» به طور «سازمان‌یافته» شرکت خواهند کرد و دربرابر «عده‌ای فریب‌خورده» خواهند ایستاد.محمد‌صالح جوکار، رئیس بسیج دانش‌‌آموزی و فرهنگیان کشور، که وابسته به سپاه پاسداران است، روز سه‌شنبه در یک کنفرانس خبری گفت: «عده‌ای فریب‌خورده می‌خواهند از این فضاها سوء استفاده کنند و دشمن سعی دارد در جنبش‌های انقلابی انحراف ایجاد کند
در ادامه اعتراض‌های جنبش سبز به نتایج انتخابات ریاست‌ جمهری، از چند هفته پیش سایت‌ها و وبلاگ‌های نزدیک به این جنبش روز ۱۳ آبان را برای تازه‌ترین نمایش اعتراض خود انتخاب کرده و پوسترهایی نیز برای این روز طراحی کرده‌اند.مقامات مسئول جمهوری اسلامی برای مهار این راه‌پیمایی برای نخستین‌بار پس از انقلاب اعلام کرده‌اند که هرگونه تجمع برای این روز نیاز به مجوز دارد.در همین باره اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، «توصیه» کرده است که «هرکس می‌خواهد تجمعی داشته باشد، مجوزهای لازم را بگیرد».علیرضا اکبرشاهی، رئیس پلیس استان تهران، نیز گفته است که «نیروی انتظامی تمهیداتی برای راه‌پیمایی روز ۱۳ آبان اندیشیده است» و مرتضی تمدن، استاندار تهران، هشدار داده است که اگر تجمع‌های غیرقانونی برگزار شود، «برابر قانون» با آنها رفتار می‌شود.در یکی از آخرین واکنش‌های مقام‌های امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی، علی فضلی، فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران، روز چهارشنبه نسبت به «شیطنت‌های كانون فتنه» در روز ۱۳ آبان هشدار داد و اظهار داشت: «اگر مراقب نباشیم در آینده مشكلات جدی‌تری را خواهیم داشت.»احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، از نخستین مقامات جمهوری اسلامی بود که در آخرین نماز جمعه خود نسبت به برگزاری راه‌پیمایی جنبش سبز در روز ۱۳ آبان ابراز نگرانی کرد.آخرین تجمع عظیم جنبش سبز در «روز قدس» امسال به حضور ده‌ها هزار نفر برگزار شد. در نماز جمعه روز قدس، علی‌رغم هشدار سپاه پاسداران، و رهبر جمهوری اسلامی، معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران حضور یافتند و بار دیگر بر مطالبات خود تاکید کردند

تو دهنی مردم به چاپ مقاله رادیو فردا در رابطه با امدن ٣ میلیون دانش اموزبسیجی در ١٣ ابان
نظرات
توسط: جمال از: ارومیه
۰۷ ۰۸ ۱۳۸۸ ۰۰:۲۷
بابا اینها آمار دادنشون درست مثل انتخابات همش دروغه.تازه من خودم بین بچه ها بسیجی مشناسم که اصلاً اعتقادی به اینها و ولایت فقیه نداره و فقط واسه منافع شخصیش قاطی اینها شده . و اصلاً تو فامیلا هم آدم خود فروش جانباز داریم که هیچ اسلام رو هم قبول نداره و زن باز قهاری هم هست . خوب حالا ببینید بر فرض محال این سه میلیون درست باشه چند تا از این آدمای دو رو میخوان بیان تو روی مردم که واسه طرز فکرشون و آزادیشون تو خیابون هستن وایسن ؟؟؟؟
توسط: خود جوش از: اصفهان
۰۶ ۰۸ ۱۳۸۸ ۲۳:۴۵
همه با هم در روز 13آبان در میدان نقش جهان همراه شو عزیز
توسط: بهنام از: تهران
۰۶ ۰۸ ۱۳۸۸ ۲۳:۴۱
جيره خواران ديكتاتوروقتي هم قسم شديم كه با جنبش سبز همراه شويم ترس را با شجاعت و اراده، و نااميدي را با اميد عوض كرديم،تلاشتان براي ترساندن ما بيهوده است خود را خسته نكنيد.
توسط: خود جوش از: اصفهان
۰۶ ۰۸ ۱۳۸۸ ۲۳:۴۰
همه باهم در روز 13 آبان در میدان نقش اصفهان اجهان همراه شو عزیز نماد سبز,دستمال برای جلوی صورت و سیگار برای وقتی که گاز اشکاور زدند یادتان نرود.
توسط: ما می آییم از: اصفهان
۰۶ ۰۸ ۱۳۸۸ ۲۳:۳۴
همه با هم در روز 13 آبان میدان اما اصفهان همراه شو عزیز نماد سبز یادتان نرود
توسط: محمد از: قم
۰۶ ۰۸ ۱۳۸۸ ۲۳:۲۹
همین که این همه ادم را وادار به واکنش به روزی که هنوز نیامده کرده ایم به همتون افتخار میکنم.3 میلیون بسیجی می خوان بیارن لابد فکر میکن 3 میلیون طرفدار جنبش سبز خواهد آمد و ان شاء ا... هم که همین طور خواهد شد.
توسط: bahran
۰۶ ۰۸ ۱۳۸۸ ۲۲:۴۹
همه با هم روز 13 آبان روز آشتی با ملت هابه دنیا می گوییم ما با همه کشور ها دوست هستیم و آمریکا را دشمن خود نمی دانیم.ما مشکلات خود را در دشمنی آمریکا نمی بینیممشکل ملت ایران دیکتاتوری خامنه ای است
توسط: مادر شهید از: اصفهان
۰۶ ۰۸ ۱۳۸۸ ۲۲:۲۰
در جنگ تحمیلی دو پسر پاسدارم شهید شدند و لی من به نوه هایم گفتم "مادر شیرم را به تو حلال نمیکنم اگر روز ۱۳ آبان با چوب و چماق به جان مردم بیفتی. ترا آق میکنم و شکایت ترا به آقا امام زمان میکنم .
توسط: امیر
۰۶ ۰۸ ۱۳۸۸ ۲۰:۳۹
اگر شهرستانیهای عزیز هم کمی زحمت بخودشون بدهند و تظاهرات گسترده همزمان با تهران برگزار کنند اینها نیرو کم میارند و نمی توانند اوضاع را کنترل کنند. در ضمن از کی تاحالا آقایون آمار درست در هر چیزی داده اند که این 3 میلیون بخواد واقعی باشه؟ جنبش سبز موقعی پا گرفت که مردم ترس را کنار گذاشتند، اینها هم می دانند که چی به چیه برای همین می خواهند توی دل مردم را خالی کنند!
توسط: در یا از: اصفهان
۰۶ ۰۸ ۱۳۸۸ ۱۹:۳۲
منظور سه میلیون دانش‌آموز بسیجی هست که شست و شو مغزی دادنشون و چپ و از راست تشخیص نمی دن و احتمالا از سر تا پا مسلح هستند و ۱۳ آبان روز تمرین با اسلحه گرم هست و وظیفه شرعیشونه با مردمی که فقط از حق گرفته شدشون دفاع می کنند به عنوان دشمن فرضی و عاملان بیگانه برخورد کنند و مسابقه بدند تا ببینن کی بیشتر می کشه بعد برن جایزشون رو از رهبر عزیزشون بگیرند.واقعا تاسف اوره.....

1 comment:

mojtaba mostafavi said...

سلام این دولت برایه همه چی‌ پول دارند ولی‌ نه برای یارانه‌ها . هی‌ میگن نیروی هسته‌ای تو نگو ما باید از حالا به بعد هسته بخوریم چون از خورشت الو فقط هستش گیرمون میاد. ما نیروی هسته‌ای می‌خواهیم بزنیم تو سرمون. نه قدرت خرید داریم نه میتونیم از حالا با بعد جایی برویم چون اقایون بنزین را حسابی‌ بالا بردند. آقای احمدینژاد حق نفت ما که گفتی‌ سر سفره هر خانواده ایرانی‌ میاری کو؟ همه رو دادید به عربهای سنی تو غزه بخورند تا عکستون رو همهجای فلسطین بزنند. نه نیروی اتممیت رو می‌خواهیم نه کمکت به غزه. یادت نره که همین ما بسیجیهایی که همه یارانه‌ها رو ازشون بریدی ما باعث شدیم که جنابعالی هنوز رئیس جمهور باشید.