Saturday, June 5, 2010

زمانی وقتی نام خمینی میامد مردم ٣ صلوات میفرستادند امروز دریغ از یکی


یادم است وقتی در روزهای اول انقلاب در پای تلوزیون وقتی نام خمینی میامد مردم انقدر صلوات میفرستادند که حالمان به هم میخورد حتی برای حضرت محمد انقدر صلوات نمیفرستادند .پدرم میگفت اینا شورشو در اوردن یعنی پیغمبر به اندازه خمینی ارزش نداره که این مردم بی شعور برای او ٣ صلوات میفرستندو برای پیغمبر ١. دیروز دوباره بعد از سالها به نماز جمعه نگاه میکردم و تا حسن خمینی امد و شروع به سخنرانی کرد با تعجب میخ تلوزیون شدم چون هیچ کس حرف او را گوش نمیداددو جالب اینجا بود که او گفت برای شادی روح خمینی صلوات بفرستید ولی مردم جواب او را نداند و با بی احترامی کامل به او بی اعتنایی کردند. من پای تلوزیون مات مبهوت نشسته و سعی در درک مسیله بودم ناگهان به یاد حرف پدرم افتام که میگفت در زمان مصدق صبح مردم زنده باد مصدق میدادند و بعد از ظهر مرگ بر مصدق. گفتم خوب اینهاهم تخم و ترکه همان مردم هستندولی انروزها عرض چند ساعت عوض شدند ولی ایندفعه به علت مذهب و دین ٣١ سال طول کشید . کجا رفتندد ان کمونیستهای دگم که ما رابه این روز انداختند همه در سوراخ موشها هستند.بفرمایید بگویید که چگونه میشود این قدرت را از رهبرو اخوند گرفت حتی نوه خمینی هم در امان نیست چه برسد به من و تو

1 comment:

Anonymous said...

کمونیستهای دگم ما را به این روز انداختند یا خمینی راذل؟