Tuesday, May 5, 2009

کاندیدای رییس جمهوری یا شاه اینده ایران از خارج


من میخواستم از طرف ایرانیان خارج کشور برای انتخابات رییس جمهوری ثبت نام کنم ولی دسترسی به فرم ندارم چه باید کرد .این نقشه انتخابات من است١-ازادی سخن و گفتار-٢ ازادی در پوشش٣- ازادی زندانیان سیاسی٤-جدایی دین از سیاست ٥-ادغام سپاه با ارتش٦-برداشت اعدام از طریق دار٧- سن قانونی ١٨ سال٨-بیرون کردن عوامل انگلیسی داخل دولت ٩-رابطه متقابل با امریکا١٠-قطع دست توده ایهای دولتی ١١-اضافه حقوق معلمان و کارگران١٢-کلینیکهای اعتیاد زدایی١٢-١ محاکمه علنی پالیزدا و دستگیری دزدان بیت المال١٤-غلاف رهبری در پشتیبانی از بعضی مسایل و افراد ١٥-دخالت نکردن در کشورهای منطقه بدون دلیل (نخود هر اشی شدن) دین رسمی کشور مسلمان بهایی مسیحی زرتشتی سنی و غیره..... ودر اخر به من رای دهید تا کشور پیشرفت کند مسیله فلسطین و اسراییل هم به خودشان مربوط است نه ما -خلیج فارس هم همیشه خلیج فارس است واگر کشورهای مجاور پرو یی کنند همین هم از انها میگیریم خلاصه دور از کلمات قلمبه سلمبه دوست دارم مردم ازادانه حال کنند .حالا من خوبم یا اونا

نام: سیاوش

فامل:میترسم بعدا میگم

محل تولد:تهران

تحصیلات:دکترا

محل اقامت:امریکا اگرا نتخاب شدم می ایم اوین

محل جمع اوری ارا: تمام زندانهای معتبر ایران مخصوصا کرج و رشت

زبان:فارسی- اذری-انگلیسی-اسپانیایی-کمی هم عربی شکسته یعنی همان فارسی خر تو خر

معرفی کابینه:کردان وزیر اموزش و پرورش--پالیزدار وزیر اقتصاد---رفسنجانی وزیر کشاورزی و پسته--ایت الله منتظری ریس مجلس--بروجردی وزیر اطلا عات --ابطحی وزیر گردش و جهان گردی-- وزیر نفت خودم یا اینکه فک و فامیل نزدیکم--ریس ستاد ارتش بازم خودم که کودتا نکنن--سپاه و حزب الله غیره وزیر مراقبت از لبنان و فلسطین اصلا همه را میفرستیم انجا--محسن رضایی استاندار ابادان و مامور خرید عینک ریبن برای خلبانان ارتش---احمدی نژاد وزیر ترس و وحشت در منطقه برای سر گرم کردن مردم که حواسشان به خارجی ها که مشغول چاپیدن ملت هستند نشود---کروبی وزیر رهبری--خاتمی وزیرگفگوی تمدنهای پس رفته---عین الله وزیر امور خارجی--باقرز اده وزیر بهداشت--صمد اقا نماینده ایران در سازمان ملل --شیرین عبادی وکیل مجرمین گوانتانامو بیخیاله زندانیان داخل--دهنمکی وزیر راه و ترابری (جاده سافکن دولت)---شاه رودی به علت اسم طاغوتی پستی ندارد--میبیدی و شهرام همایون و غیره مسیول رادیو و تلوزیونهای بیگانه و با گانه---نوری زاده وزیر شکنجه افکار--فرح دیبا رسیدگی به امور حج--رضا پهلوی وزیر سردوانی مردم--امرای ارتش وزیر خانه سالمندان---شمخانی نمیدونم کیه ولی وزیر برق و نیرو --اژه ای وزیر خودرو ژیان سواری و ماهاری--موسوی هم تا اطلاع ثانوی پستی ندارد وشاید هم وزیر پست و تلگراف....این بود قسمتی از نقشه های من برای رییس جمهوری. منتظر بیانیه های بعدی باشید. با سپاس رییس جمهوری اینده شما سیاوش.

No comments: