Saturday, July 11, 2009

خامنه ای مریض تحت تاثیر والیوم


من پزشک هستم و مطلب مهمی برایتان میگویم که ان را به اطلاع مردم برسانید

.دراطاق اکس ری بودم که چند نفر به همراه دو دکتر وارد اطاق شدندمن قبلا هیچکدام از این اقایان دکتر را ندیده بودم ولی از لباس سفیدو طرز گفتمانشان معلوم بود که دکتر هستند, اطاق اکس ری تاریک است من در پشت دستگاه بودم انها منو ندیدند, یکی میگفت کپی ها را بیاورید باید پرونده را ببریم حالش زیادخوب نیست, مجتبی گفته همه پرونده را بیاورید. یکی از دکترها گفت قرصهایش را میخورد جوانی با کت و شلوار اتو شده گفت بعله ولی خواب میکنه و درد نداره ولی سر گیجه داره ,اخه بعداز اون انفجار لعنتی اسیب دید و دردش از اونه برای همین قرص درد میخوره

دکتر: ولی ربطی به سرگیجش نداره حتما دواهای فشار و قلبش را نخورده, ولی اگردوای درد را هم زیاد مصرف کند احتمال سرگیجه دارد, حالا برویم اکس ری را ببینیم .انها اشاره به یکی از دکترها کردند که شما با من بیایید .من که هم ترسیده بودم و هم در حیرت با عجله به منزل امدم و این مطلب را به همسرم تعریف کردم او گفت پس خامنه ای مریضه, با این همه والیوم دیگه فکرش کار نمیکنه, همینه بچه ها را میکشد یکی باید کاری بکنه, پس کجا هستند این علما که جلو این شخص را بگیرند چه کار باید کرد ,حتما این مسیله را به مردم و مطبوعات برسان به دفتر اقایان در قم و کروبی و منتظری و اقای غفاری برسان تا دیر نشده. عجب وای بر مردم مگر قانونا نمیشود او را برکنار کرد او فکرش خراب و تحت تاثیر والیوم است ما بایک ادم دیوانه طرف هستیم وای بر مردم

2 comments:

Anonymous said...

اون مردک که مریض هست چه باشه چه نباشه باید بره کنار و اصلاً نظام مسخره ولایت فقیه باید ساقط بشه ولی خداییش داستانت خیلی ساختگی بود

Anonymous said...

What a boring story.. This devil has been sick for the past 10 years and everyone aware of it.