Saturday, April 25, 2009

اوردن نفت بر سر سفره ها

راستی منظور رهبر از اصراف همین سفره است یا سفره های دیگر
جايتان خالي سر سفره نشستيم با تمام فاميل و از كامپيوتر و لپتاب هم خبري نيست تلفن دستي هم ابدا و طبق عادت روي زمين سفره مياندازيم و سر غذا هميشه بحث سياسي ميكنيم, صحبت از انتخابات بود و من گفتم در سايت ابطحي مطلبي راجب كروبي خواندم و بدون اينكه بگذارند حرفم تمام شود يكي گفت اين اخوندرو ميگي گفتم اره, ولي روشن فكره و دنيا ديدست امل نيست خلاصه محيط خیلی شير تو شير شديكي گفت بابا اين امده كه جونارو گول بزنه و اينا همش فيلمه تازه از كجا ميدوني كه راست ميگه براي خر كردن مردم اين كار را نميكنه. پس چرا بروجردي را زنداني كردند يا منتظري خانه نشين شده كاسه اي زير نيم كاسه است . به قول اذريها مثلي دارند كه ميگه(سن ديين السون شر ياتسين)يعني تو راست ميگي.گفتم پس كجاست اين پول نفتي كه احمدي نژاد قول انرا سر سفره ها داده بود برادرم گفت همین جاست سر سفره گفتم يعني چه گفت ببين اين غذا را در روي چراغ الاعدين پختيم و الاعدين هم با نفت ميسوزد و كار ميكند پس نفت در سر سفره است گفتم پس جريان اب و برق مجاني هم همينه در جواب گفت بعله همينه

2 comments:

Anonymous said...

jaleb bod mahksosan aks

Anonymous said...

در ايران تنها كسي كه سفره اش پر است اخوند است