Sunday, August 2, 2009

قسمتی از بازپرسی ابطحی که سانسور شد


قسمتی از بازپرسی ابطحی که سانسور شد
بازپرس اینترنت داشتی ابطحی بعله داشتم -بازپرس از خارج برایت ایمیل میامد ج-بعله میامد-بازپرس چه نوع ایملی میامد ٠ج-کامنت برای روزنوشت .بازپرس خوب پس با خارج در تماس بودی و کامنت مامنت برات میامد .ج بعله بودم کامنت زیاد بود ولی مامنت نبود .بازپرس مامنت چیه .ج همون کامنته به جای م -ک داره .بازپرس پس علامت رمزی هم داشتید .ج-ای بگی نگی بازپرس میشه بگی چی بود ج-بعله میگم ک بود, بازپرس خارج هم رفتی ج-نه نرفتم بازپرس دروغگو رفتی با خاتمی هم رفتی ج-اه اره خودم نرفتم همراه بودم خاتمی مارو برد بازپرس چرا موسوی را نبرد ج-اخه جا نبود .خوب این جریان مخملی از کی شروع شد ج-والا از موقعیکه فیلم کلاه مخملی ناصر ملک مطیعی را دیدیم .بازپرس به به عجب معممی فیلمهای زمان شاه را هم میدیدی پس با طرفداران پهلوی هم درتماسی .ج-اگه اینجوریه بعله .بازپرس جریان کروبی چیه با اون چه برنامه ای داشتی ج- والا چون روحانی ٠٠٠داری بود باهاش همکاری کردم .بازپرس -کروبی هم مخالف بود ج-با چه کسی. بازپرس با انتخابات و رقیب ج-بعله که بود خوب طرف رقیبه نمیشه که مخالف نبود.بازپرس پس اونم براندازه ج-اگه اسم اینو میگذارین بر اندازی بعله بود پس اینطور که شما میگین همه بر انداز هستند٠ بازپرس رفسنجانی چی بود باشما بود .ج- والا چی بگم من هم سردرنیاوردم یک روز اینوری بود یک روز اونوری .بازپرس خوب پیغام شما به مردم چیست. ج- والا هیچی خودشون میدونن .بازپرس شما در زندان شکنجه شدید .ج- این حرفها شایعه است خیلی هم خوب بود اینقدر قرص دادن که هیچ چیزی نمیفهمیدیم.بازپرس فکر میکنی شما به زودی ازاد میشوید. ج- والا با این همه اعترافات اگه نشیم نامردیه.

No comments: