Tuesday, September 1, 2009

پیغمبر قرن ٢١


من از امروز ادعای پیغمبری میکنم
کسانی که به من ایمان بیاورند در اولین فرصت یک ویزای امریکا برایشان میگیرم و باهواپیما انها را از اسمان ابی الله به سرزمین پر از دختر و دیسکو و دانشگاه و رودخانه های پر از ماهی دوپا که بهشت واقعی است میبرم من وعده سر خرمن هم نمیدهم ای انهایی که به من ایمان اورده اید من بهشت را در این جهان برایتان به ارمغان اوردم بلعکس پیغمبران دیگر که همه کارهایشان وعده بود .دو کتاب برایتان نازل شده که راهنمای زندگی امروزتان است ١-کتابالتویتر٢- کتابالفیسبوک.انهایی که از این دو کتاب پیروی کنند در این جهان پیشرفت حاصل کنند اگر استفاده نکنندهم در ان جهان و هم دراین جهان دهنشون سرویس است. ایه زن.یا ایهلزین مونث شوهرن کثیرا.یعنی ای ایمان اورندگان زن بر عکس دینهای قبلی میتوانید ٣ تا ٤ شوهر عقده ای و ٤٠ شوهر تحصیل کرده داشته باشد و اگر زن مخارج را تامین میکند باید به همه مردها پول تو جیبی برابر دهد و شبهای جمعه را تبدیل به شب شنبه کند چون تعطیلی است.من دوست دارم به اولین ایمان اورندگان یکی یک عدد موتور دنده ای بدهم تا تو ترافیک گیر نکنندو زود به زن خویش برسند.چون پیغمبران پیشین زن باز بودند و زنان را زیاد اذیت کردند من به جز خودم به هیچ مردی اجازه نمیدهم که چند زن داشته باشد .اگر زن مرد را با زن دیگر گرفت حق دارد او را ازتخمش اویزان کند تا درسی باشد برای ایندگان.ضمنا به علت چندصد سال اخیرکه حق زن نصف مرد بوده من دستور میدهم زن دوبرابر مرد است و اگرمردان تضاهرات کنند و اعتراض کنند سه برابر میکنم.من چون پیغمبر امروزی هستم به زبان ساده تهرانی این ایات را میاورم تا برو بچه ها خوب بفهمند ضمنا ترجمه نکنید همه باید این ایات را به زبان باهال فارسی بخوانند اگر یک گیتاری سه تاری دنبکی هم موقع خواندن بود عیبی نداره من زیاد پیغمبر سخت گیری نیستم .اخرین ایه من به خامنه ای ودوروریاش است.ای انهایی که ظلم میکنید و به جای دشمن دوست میکشید به زودی موج سبز دهنتان را سرویس خواهد کرد پس پند بگیرید و هر چه زودتر بزنید به چاک این دفعه مادرتون .....ست.خامنه ای اگر گوش ندادی بزودی قوانین جدیدی میفرستم که شلوارت را بیاندازی رو دوشت در بری .پایان

No comments: