Wednesday, September 2, 2009

پیغمبر قرن ٢١ ایه ٢ واژه٣



بسم الله و رفقای العملی
پس از ادعای پیغمبری بعد ١٤٠٠ سال, عده ای مرید و طرفدار پیداکردم که به من ایمان اوردند و با مطالعات دو کتاب فرستاده شده از اسمان با بوینگ ٧٧٧ به نام الکتابلتویتر و الکتاب الفیسبوک به ایمانشان افزوده شد .این چند روز هر چی زور زدم هیچ وحیی به من نشد شاید به خاطر اینست که در غار و یادر بیابان با چند تا گوسفند نیستم چون اینجاشهر است وحی کم میشود فکر کنم شبا زیر مهتاب چراغها برم مترو زیرزمینی تا شاید خبری بشه .در همین فکر و صحبتها بودم که یکی از ایمان اورندگان داد زد گفت حضرتا میدانید چرا وحی نمیشود گفتم نه فرزندم گفت اولا عشقی من فرزند تونیستیم ننم به تو یکی حال نمیده دوما جنسش خوب نیست و قاطی زیاد داره برای همین به عالم هپلوت نمیروی ,من مبهوت از هوش این فرزند ناگهان دوزاریم افتاد و ان مکان را ترک کردم و با ناراحتی کامل که جنس را به من انداختن به مجیدیه رفتم تا کمی موسیوها را راهنمایی کنم تا به من ایمان بیاورند, البته در راه انهایی که دعوت قبلی من را خوانده بودند زنهایشان راضی بودند ولی مردها سنگ پرانی کردند که خوشبختانه چون یکی از بچه های حزب الله یی به من ایمان اورده بود کلاه خودش و یونیفورمش را به تن داشتم و صدمه ندیدم.من در جمع ارمنی ها شروع به صحبت کردم البته اوایل کمی ضایع بود چون ساقی هنوز به مجلس نیامده بود خلاصه کسی حرف و فرمان مرا اطاعت نمیکرد ناگهان سرها برگشت به طرف در یک هاله با او بود و چند گالون نجسی (عرق)خلاصه هاله خانم باحال به همه از ان اب مقطر داد و بعد از مدت کوتاهی من واقعا احساس پیغمبری که سهله احساس خدایی کردم و این ایه به زبان اوردم. (العرق النجس بهتر از جنس المخلوط)یعنی ای ایمان اورندگان عرق ارمنی بهتراست از مواد قاطی دار .خلاصه در این مجلس سه تا چهار نفری به من ایمان اوردند

عده ای با ذکر نام مواد فرشان قاطی کن ,خواستند لشکر کشی کنند و دهنشان را سرویس کنند و لو دهند که من گفتم خونریزی درست نیست بایید عاقلانه رفتار کنید از این به بعد به جای مواد عرق بخورید مشروع است و زود هم نمیپرد تازه زن هم از شما رازی تر است که بهتر حال میدید میدونی منظورم چیه.پس ای ایمان اورندگان باهم باشیدو به دوست دخترهای همدیگر نظر نکنید حتی اگر انها به شما نظر کنند یادتان باشد که در مرام و مذهب من حق و حقوق زنها دو برابر مرد است اگر پر رویی کنید انها دهنتان را سرویس میکنند و حتی میتوانند پول تو جیبی شما را قطع کننداز گیر دادن به انها دوری کنید پس شمایید از نیکوکاران

در پایان از دوستان مذهبی که از مطلب قبل انتقاد کردند ولی گفتد جالب بود واز مطلب تشکر کردند سپاسگذارم .من به عنوان یک پیغمبر قرن ٢١ به تمام ادیان احترام میگذارم بلاخره هر چی که باشه من زبونه ان پیغمبر ها را بهتر شما میفهمم همکار و همفکر لوطی وخاکی و زن احترام گذارغیره بودیم

تا یادم نرفته اینم بگم دیروز موسی ایمیل زده بود که مادر ج.. کلی فوش داد گفتم هوش اوهه چی شده گفت حالا دیگه برای منم بعله یک روز دنهنتو سرویس میکنم منم گفتم باشه دو سه روز دیگه سراغمو بگیر گفت خیلی خوب به هم میرسیم منم خندیدم و سر تکان دادم اخه طرف شوت بود خبر نداشت که یک روز خدا هزار ساله .پایان


No comments: