Saturday, September 5, 2009

ایا بالاترین سانسور میکند؟


امروز مطلبی با عنوان
اقای میر حسین موسوی حالا اگه ما جمهوری اسلامی نخواهیم کی رو باید بینیم )در بلاگم نوشتم و این مطلب در رابطه با بیانیه شماره ١١ اقای میر حسین موسوی بود و انتقاد کوچکی از طرفداری ایشان از بقای جمهوری اسلامی کردم .من به عنوان یک فرد که طرفدار دموکراسی وجنبش سبز است این حق را به خود دادم که بگویم اقای موسوی لازم نیست اینقدر دم از بقای جمهوری اسلامی بزنید .دوستان ٧ کامنت منطقی و خوب دادند که کمی قانع کننده بود ولی این کامنتها در صفحه اول بالاترین در قسمت مخصوص نیامد و بعد از چند دقیقه حتی در بخش زنده هم نبود و من از این مسیله خیلی ناراحت شدم نه برای اینکه در صفحه اول بالاترین نرفتم بلکه به خاطر سانسور به مطلب من بود و حتی درقسمت برچسب واژه ها را جا به جا کرده بودند .واقعا اینگونه میخواهید دموکراسی بیاورید جای شرم است که نوشته کسی را دستکاری و سانسور کنید .ویک مسیله دیگر اینکه بعضی از مطالب بی ارزش و جلف گاهی ٥٠ ٦٠ امتیاز میگیرند و در صفحه اول جای خود را در جای مطالب با ارزش مینهند.به بالاترین توصیه میکنم که شعار دمکراسی ندهد و عمل کند من یک بلاگر طرفدار سبزها هستم و همیشه مایل به خواندن مطالب مخالف هستم تا درمیدان جنگ اماده باشم نه مثل مطبوعات صدام حسینی یکطرفه بنویسم و قضاوت کنم.دوستان بالاترین بدترین و زشترین کار در رسانه ها سانسور است حتی اگر مخالف باشد امیدوام این فقط یک اشتباه باشد و تکرار نشود .به امید پیروزی جنبش سبز ازادی در روز قدس.

No comments: