Thursday, September 24, 2009

در مقابل بچه های سبز داخل روسفید شدیم



دیروز در نیویورک مشتی بر چهره پلید جمهوری اسلامی و ملیجکش ا-ن زدیم .بچه هااز همه جای دنیا امده بودند و چه اتحاد پر افتخاری بود همه با اینکه یک فکر نبودند ولی یک وجه اشتراک داشتند و ان سرنگونی رژیم جلاد و رهبر قاتل ان بود .دانشجویی از استین تگزاس ملاقات کردم که ترم ٣ بود ومیگفت بشتر پول ثبت نام این ترم را خرج کردم تا به نیویورک بیایم و این کوچکترین کاریست که میتوانم انجام دهم انها در ایران جان خود را در کف گرفتند وفدای کشور و مردم برای ازادی میکنند حالا ما یک ترم هم واحد کمترمیگیریم .خالاصه من خودم خیلی بااین حرف حال کردم و نزدیک بود اشک بریزم که دیدم گریه مرد در برابر زن درست نیست.الان هم یکروز بعد از این روز تاریخی گذشته خوشحالم که در مقابل بچه های سبز داخل روسفید شدیم با در نظر گرفتن جمعیت ما با دیگران ما اقیانوس بودیم و انها قطره ما تا پیروزی نهایی در کنار شماهستیم .ما پیروزیم چون اگاه و بیشماریم



No comments: