Wednesday, September 2, 2009

پیغمبر قرن ٢١


ایت الکرست و ایت السبزی
بلاخره بعد ازاینکه ایمان اورندگان به من ایملهای زیادی زدند و با در نظر گرفتن اوضاع و احوال امروز خواستند کمی راجب سبزیها سحبت کنم و رابطه سبزی با کرست را تشریح کنم
بسم الله العل مول عالم بزن تو گل السبزیکم کرستا قرمزسوسولا.یعنی ای ایمان اورندگان سبز گل بزن به قرمز چون انها کرستشان قرمز وسوسولی است.البته به علت علفی و عملی بودن شما خوانندگان و عده زیادی از شما که اواخر به شیشه و کریستال هم رحم نمیکنیدمن این ایه را نوشتم اخه شما سبزی ها مگه کرم دارین که به شیشه بندین .ناگهان یک مومن دستمال به گردن پیراهنم را کشید و گفت چرا ک..ث شعر میگی حضرتا سبزها نبودند بسیلج بود که تو کار شیشه ماشینها بود ومن که اوضاع را کشمشی دیدم گفتم سالاوان همه نیششان باز شد و هواسشان پرت شد چون سالاوان یک دیسکو باهاله .خلاصه اوضاع من کمی خوب شده بود و کم کم مومنان در امد خوبی بودند و کلی پول برای من جمع شده بود خلاصه توپ توپ بودم و از اوضاع خود میگفتم که دوباره مومن گفت ,برو سر اصل مطلب اینا سبزی هستند کمی باهوشن مواظب باش تظاهرات نکنن گفتم یه اهنگ بخش کن قر بدن گفت بابا الان وقت این حرفا نیست اینا زخمی هستند کار دستت میدن کلی کشته دادن اینا اومدن اینجا که تو راهنمایی کنی .من که هوا را پس دیدم به دوتا از مومنین گفتم بروید و ٣ تا ٤ کیلو علف بخرید ٢ تا ٣ کیلو تریاک و کلی قرص و عرق هم بیاورید بقیه اش با من .انها رفتندو من شروع به تشریح ایات خود کردم خلاصه با حرف- ت- شروع کردم و گفتم اگر گفتید-ت- از کجا امده البته این برای سرگرم کردن و خر کردن انها بود خلاصه بعد از یکساعت جرو بحث گفتم همه غلط میگویید-ت -قبلا-ث -بوده وقتی تند میرفته یک نقطش افتاده و شده -ت- در همین گیرودار مومنین با مواد رسیدند و چشمتان روز بد نبینه اولا خودشان انقدر زده بودند که را رفتن برایشان سخت بود خلاصه گفتم اینا خیلی اتیششون تنده باید سروشونو گرم کنیم تا کار دستمان ندهند و هر چه زودتر از شرشان خلاص شویم و دفعه بعد اینارو دعوت نکن بزار برن پا منبر دینهای دیگه چون ما کلی زحمت کشیدیم اینا نزدیک بود نیامده کاسه کوسه را بشکنن .یکی از مومنین گفت پس کرست قرمزها چی گفتم بندازین بیخ گردن سبزها سروشونو گرم کنن.خلاصه من که خیلی پیغمبر خوش اخلاقی هستم از دست مومنی که سبزها را دعوت کرده بود خیلی ناراحت شدم و با اجازه شما فش خواهر و مادر را کشیدم به جونش که جارکش نزدیک بود این دین منو نیامده به گا بدی .بفرستشون پیش اون مردیکه که یک روزو نصفی امده. نه من که چند ثانیه است امدم.توضیح:یک روز خدا هزار سال است
خلاصه با شعار نترسید نترسید ما همه با هم هستیم سالن را ترک گفتند و ما همگی جفت کردیم اخه خیلی زیاد بودند
به یکی از مومنین گفتم روز قدس نزدیک است کلی خرید کنید و همه رقم بساط جور باشه شما اگه خواستید بروید ولی من خانه میمانم اسمی از من نیاورید چون الان نمیدونم کدام یک از این اقایان ماندنی است اینجور که بوش میاد همه رفتنی هستند شما زیاد قاطی نشین خودتون زمانی بسیجی بودین با باد حرکت کنید تا این دین جدید قوی بشه به موقع حسابشونو میرسیم .شعار مومنین نعشه من هم این باشد.نه اینوری نه انوری همیشه هستیم یه وری

No comments: